Söndag!

Hej sötnosar. Vet att min uppdatering suger just nu men jag har inte haft lust alls.
Dagen började med att jag åkte in till stan och fikade med en kompis. Mysigt!
Åkte till Liljeholmen sen och träffade Hale, Paulina och Zeinab. Senare mötte jag Natascha , Carla och en tjej till. Sjuktsöta tjejer! Va med dom litegrann. Senare blev det typ bråk.Får inte ta upp de på bloggen. Men det va inte värst så kul. Jag mötte upp Carla och tjejerna igen och va med dom. Så träffade jag på Nevine , Pim & några till. Sjukt länge sen jag träffade sötisen Pim. Satt lite med dom. Sen så följe Natascha och dom med mig till Slussen så åkte jag hem runt 23:00 tiden. Orkar inte blogga nu. Är inte på humör. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0